بهبود رتبه سایت با کمترین هزینه

بررسی 10 دلیل افت رتبه سایت + راه حل رفع افت رتبه نتایج گوگل

فراموش نکنید که هنگام انتشار این منابع، صاحبان منابع را در جریان بگذارید. پس از تسلط بر وبلاگ خود، به دنبال دیگران در حیطه مرتبط با فعالیت خود باشید. پست‌های آن‌ها را بخوانید، نگاهی به دستورالعمل‌های ارسال آن‌ها بیندازید و برای آن‌ها نظرات خود را ارسال کنید. اگر نظر شما پذیرفته شده است، حتماً پیوندی به وب سایت خود در بیوگرافی خود قرار دهید تا ترافیک به سایت شما ارسال شود. بیشتر راهکارهایی که برای ارتقا سئو گفته می شود در حوزه محتواست؛ اما این طور نیست که موتورهای جست‌وجو فقط متون را در سایت شما بررسی می‌کنند.

آنها صفحات را با دقت بررسی می‌کنند تا بفهمند هر صفحه درباره چه موضوعی است و چه محتوایی دارد. همچنین لینک‌های موجود در هر صفحه را دنبال کرده و به صفحات دیگر نیز می‌روند. کلمات کلیدی مرتبط با محتوا باعث می‌شود محتوا در جستجوی کاربران در نتایج بالا قرار گیرد. در ابتدا ساختار سایت باید استاندارد و اصولی باشد و این اولین گام در جهت ارتقا سئو سایت است. ساختار مناسب باعث می شود که بات های گوگل درک کامل تری از محتوای سایت شما داشته باشند و با سرعت بیشتری سایت شما را بررسی کنند.

این خطا زمانی رخ می‌دهد که صفحه‌ای بدون اینکه ریدایرکتی برای آن در نظر گرفته شود حذف شود، در حالی که این صفحه دارای بک لینک‌های مرتبط است. برای رفع مشکل افت سرعت بارگذاری سایت، می‌توان از ابزارهای تخصصی سئو برای افزایش سرعت استفاده کرد. این ابزار با کاهش حجم محتوای سایت، بهینه سازی کد، مدیریت کش و بهینه سازی پایگاه داده و سرعت سایت را بهبود می‌بخشند. برای بررسی سرعت سایت می‌توانید از ابزارهایی مانند GTmetrix استفاده کنید. سئو سایت یکی از عوامل کلیدی در افزایش بازدید و موفقیت یک وب‌سایت است.

برای افزایش رتبه سایت لزوما نیاز به پرداخت هزینه ای نیست و شما می توانید نسبت به بهبود رتبه سایت در گوگل رایگان اقدام کنید؛ چگونه؟ با سئو و بهینه سازی سایت. البته که سئو نیز هزینه های خاص خود را دارد اما نسبت به تبلیغات گوگل، هزینه ناچیزی خواهد بود. بررسی سایت‌های رقبای موفق به شما این امکان را می‌دهد که بهترین استراتژی‌ها را برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو شناسایی کنید. بررسی بک‌لینک‌های رقبا و استراتژی‌های محتوا می‌تواند به شما در ارتقاء رتبه سایت کمک کند. لینک‌های داخلی باعث می‌شوند که موتورهای جستجو به راحتی به صفحات مختلف سایت شما دسترسی پیدا کنند و همچنین به کاربران کمک می‌کنند که محتوای مرتبط بیشتری را در سایت شما پیدا کنند.

از طرف دیگر، تصاویری که در تگ متن جایگزین خود از کلمات کلیدی هم استفاده کرده باشند توسط گوگل دیده می‌شوند و چه بسا در قسمت تصاویر جست‌وجوشده در صفحه نتایج دیده شوند. اینجا است که اهمیت حضور در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خود را نشان می دهد. استفاده از گوگل ادز می تواند این امکان را برای شما فراهم کند که در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید. البته در این حالت هم، همه چیز به بودجه ای بستگی دارد که صرف می کنید. یکی از راهکارها، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است که به سئو معروف است؛ کاری سخت و پیچیده که باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود. در بخش قبل ما سعی کردیم 4 نوع مهم و کاربردی از کلمات کلیدی را بر اساس سرچ کاربر بیان کنیم.

شما می توانید با نوشتن عنوان وتوضیحات متا جذاب برای سایت خود، نرخ کلیک را افزایش دهید (نرخ کلیک چیست؟). همچنین با تولید محتوای کاربری و رفع نیاز کاربر، میزان پرش کاربر از سایت را کاهش دهید (نرخ پرش چیست؟). قرار دادن دکمه های فراخوان به عمل به شما کمک می کند تا کاربر را به انجام دادن یک عمل تشویق کنید. یکی دیگر از روش های افزایش seo سایت به کمک سئو کلاه خاکستری، استفاده از انکرتکست های درست است. انکر تکست یک کلمه کلیدی متصل به لینک است که توضیحاتی درباره آن لینک به کاربر می دهد.

ایندکس کردن مانند ایجاد یک کتابخانه بزرگ است که در آن تمام وب‌سایت‌ها به طور منظم ذخیره می‌شوند. برای اینکه یک وب‌سایت در نتایج جستجو نمایش داده شود، باید ایندکس شده باشد. کلمات کلیدی بلند رقابت کمتری دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید. این کلمات معمولاً شامل جزئیات بیشتری هستند و مخاطبان هدفمندتری را جذب می‌کنند. صفحات محلی باید بهینه‌سازی شوند تا در جستجوی محلی برای کاربران قابل دسترس باشند. به عنوان مثال، فرض کنید وب سایتی دارید که لوازم کشاورزی را می فروشد.

استفاده از روش های منسوخ شده یکی از مهم ترین دلایل شکست در سئو است. موفقیت در سئو به سرعت اتفاق نمی افتد؛ تغییرات مداوم در الگوریتم ها، فاکتورهای داخلی سایت، تاثیرات آف پیج و فضای رقابتی موجود، باعث می شود سئو امری زمانبر شود. برای آشنایی با تکنیک های بیشتر در رابطه با بهینه سازی دیسکریپشن، محتوا متا دیسکریپشن چیست؟ را مطالعه کنید. در مطلب " چگونه تولید محتوا کنیم؟ " به شما یاد داده ایم که چطور یک محتوای خوب بنویسید. وقتی این لینک‌ها رو پیدا کردی، می‌تونی از همون سایت‌ها درخواست لینک کنی یا از استراتژی‌های مشابه استفاده کنی. به این ترتیب، نه تنها لینک‌های ارزشمندی می‌گیری، بلکه می‌فهمی چه نوع محتوایی در صنعتت محبوب‌تره.

با استفاده از جدیدترین راه حل های مبتنی بر وب و جدیدترین تکنولوژی ها و ترندهای روز فناوری، به رونق کسب و کار شما کمک می کنیم. این راهنما شما را با دانش و استراتژی های مورد نیاز طراحی سایت فروشگاهی استثنایی مجهز می کند. برای کشف قدرت طراحی در فروش آنلاین و ایجاد یک برند دیجیتال موفق آماده شوید. یکی از بهترین و آسان ترین روش ها یافتن افراد جدیدیست که احتمالا به برند شما علاقه مند خواهند شد. شرکت های مشابه با خود را یافته و با دست یابی به فالوورهای آنها، سعی در جذب آنها کنید.

برای آموزش سئو و کسب رتبه حتما به شما پیشنهاد میکنیم که این کار را به صورت عملی و پروژه محور انجام دهید. فقط تجربه کار کردن عملی روی یک پروژه است که در روند یادگیری می تواند برای شما موثر باشد. اگر امکان حضور در مجموعه ای به صورت کارآموز را دارید بهترین گزینه کاراموزی و یادگیری عملی زیر نظر یک فرد با تجربه است. باید تعامل با مخاطبان را افزایش داد تا شانس بهبود رتبه سایت افزایش یابد. باید در محتوای سایت از کلمات کلیدی استفاده شود و مطمئن شد که این کلمات به صورت طبیعی و درست در محتوای سایت قرار گرفته‌اند. انواع مختلفی از پیوندها برای دریافت وجود دارند، مانند لینک هایی با رول وبلاگ، لینکهای صفحه اصلی، لینکهای پست های وبلاگ، لینکهای دایرکتوری، لینکهای آموزشی، لینکهای پاورقی و غیره.

در واقع کاربر با خواندن انکر تکست متوجه می شود، قرار است در این لینک چه چیزی را مشاهده کند. هرچقدر صفحات سایت شما با کلمات کلیدی بیشتری به صفحات فرعی متصل شود، موتور جستجو متوجه ارتباط صفحه اصلی با دیگر صفحات خواهد شد. در پاسخ به سوال چطور سئو سایت را بالا ببریم؟ می توان به بهینه کردن عنوان و توضیحات متا اشاره کرد. پس از سرچ یک موضوع توسط کاربر در گوگل، اولین چیزی که در نتایج نظر او را به خود جلب می کند، عنوان مطالب و متا دیسکریپشن آن است. انتخاب یک عنوان درست و بهینه نوشتن توضیحات متا، از جمله تکنیک های بالا بردن رنک سایت است. عنوان کوتاه و جذاب برای محتواهای خود استفاده کنید؛ زیرا کوتاه بودن عنوان ها تاثیر بسزایی در رتبه بندی شما برای کلمات کلیدی دارد.

برای جلوگیری از ایجاد صفحات تکراری در سایت، باید از تگ کنونیکال استفاده کنید، ساختار URLها را استاندارد نگه دارید و محتوای تکراری را حذف یا ترکیب کنید. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید استراتژی‌های محتوایی و سئو خود را بهبود دهید و بخش‌های ضعیف سایت را شناسایی کنید. برای تقویت کیفیت و اعتبار سایت و بهبود سئو آن، ابزارهای رایگان متعددی وجود دارند که می‌توانند به شما در این فرآیند کمک کنند. خدمات این مجموعه با تعهد و تضمین در کسب رتبه و با عقد قرارداد ارائه می شود. همچنین این خدمات به صورت سالیانه ارائه شده و در آخر هر ماه گزارشی از عملکرد و نتایج بدست آمده به کارفرما ارائه می گردد.

قبل آنکه به فکر سئو سایت باشید باید روی تجربه کاربری بازدیدکنندگان تمزکر کنید. بدین ترتیب ارتقای رتبه با بهبود ساختار سایت و تجربه کاربری صورت می‌پذیرد. نحوه چینش صفحات سایت، کیفیت محتوا و لینک‌ سازی داخلی بین محتواها برای گوگل بسیار اهمیت دارد. همچنین تولید محتوا ارزشمند مهم‌ترین اساس برنامه محتوایی در هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود؛ بنابراین، برای موفق شدن نیاز به به تولید محتوای باکیفیت، به‌روز، بهینه شده و منظم دارید. همچنین ساختار انتشار محتوای سایت را بر اساس تکنیک پیلار کانتنت (Pillar) و کلاستر (Cluster) یا کرنر استون بنا کنید و ساختار مقالات خود را بر اساس تکنیک آسمان خراش شکل دهید.

دقت داشته باشید که اولویت استفاده از دسته بندی ها در یو آر ال می باشد، اما بدین شکل که تمام عبارات مربوط به نام آنها به صورت خلاصه و کوتاه در یو آر ال استفاده شود. با استفاده از فایل robots.txt می توانید از دسترسی پایشگرها به اینکس بعضی از صفحات جلوگیری کرده تا از ایجاد محتوای تکراری خودداری کنید. همچنین با این کار می توان محتوایی که علاقه مند به مشاهده آنها از طرف ربات های گوگل نیستید را از دید آنها مخفی نگه دارید. دقت داشته باشد که از این روش برای تکنیک های کلاه سیاه استفاده نکنید، چرا که گوگل پس از مدتی متوجه نیت اصلی شما می گردد. همچنین ممکن است آنها به دنبال صفحاتی بگردند که دیگر وجود ندارند و در نتیجه اعتبار دامنه شما به کلی از بین می رود. ساب دامین ها برای ایجاد یک قسمت یا حتی یک برند مجزا از دامنه مورد استفاده قرار می گیرند.

راهکار جایگزینی که سریع تر و شاید در برخی موارد به صرفه تر باشد، استفاده از گوگل ادز است. کمک گوگل ادز چیست؟ تبلیغات گوگل به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن بتوانید در صفحه اول نتایج موتور جستجوی گوگل قرار بگیرید. همانطور که گفته شد، موتور جستجوی گوگل پتانسیل بسیار مناسبی برای نمایش تبلیغات در صفحه اول گوگل دارد. این کار به کسب و کارها اجازه می دهد که با هزینه ای نسبتا کم، بتوانند در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرند. از همین رو ورودی های ارگانیک سایت افزایش یافته وموجب بهبود سئوی سایت می شود. سئو مجموعه ای از اقدامات است که روی وبسایت انجام شده و در طولانی مدت اثر خود را با بالابردن رتبه سایت نشان می دهد؛ دقیقا برخلاف تبلیغات گوگل.

اغلب به یک برنامه ریزی مختصر اکتفا کرده و کار را به توسعه دهندگان وب می سپارند. اما توسعه دهندگان از جزئیات کسب وکار شما آگاهی کامل ندارند؛ پس این شمایید که باید اطمینان حاصل کنید سایت جدیدتان مطابق با اصول سئو طراحی شده و به بهبود آن کمک می کند. بدترین اتفاق در هر پروژه سئو، زمانی است که مشکلات یا تغییرات غیرمنتظره ای در طول توسعه سایت پیش می آید. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، داشتن یک طرح (سند) سئو خوب و جامع ضروری است. این طرح باید ورودی از تمامی ذینفعان داشته باشد تا بتواند به کاهش مشکلات کمک کند. در حالی که این سایت یک محرک عالی برای بازدید از اینترنت است، به طور کلی جامعه Reddit رتبه کاربرانی که فقط محتوای خود را به اشتراک ‌می‌گذارند، کاهش می‌دهد.

مانند Google AdWords، ‌می‌توانید بودجه ای تعیین کنید و یا با کلیک یا با دیدن تبلیغات افراد و..، هزینه آن را پرداخت کنید. تبلیغات کلیکی به ازای هر کلیک (PCC) روش دیگری است که باعث ‌می‌شود Google برای شما مناسب باشد. Google AdWords نیاز خاصی به هزینه ندارد، بنابراین ‌می‌توانید به راحتی بودجه خود را نگه دارید و روی بازگشت سرمایه خود تمرکز کنید. طبق آخرین اطلاعیه‌های گوگل، جایگاه سایت‌های پرسرعت در نتایج گوگل بهتر خواهد بود. در صورتی که به این استاندارد توجهی نکنید، نرخ پرش سایت شما افزایش پیدا می‌کند و کاربران خود را به مرور از دست خواهید داد.

PageRank (PR) الگوریتمی است که توسط جستجوگر گوگل برای رتبه بندی صفحات وب در نتایج موتور جستجوی آنها استفاده می شود. نام آن برگرفته از عبارت “وب سایت” و یکی از بنیانگذاران لری پیج است. الگوریتم گوگل توان تشخیص میزان محبوبیت وب سایت شما را دارد و افزایش برتبه در گوگل را بر اساس آن تنظیم می کند. پس بهینه سازی سرعت سایت و بهینه سازی میزان زمان پاسخگویی سرور اهمیت بالایی دارد. برای آنکه موتورهای جستجو بتوانند سریع‌تر و دقیق‌تر محتوای سایت شما را پیدا کنند، ایجاد یک نقشه سایت XML بسیار مفید است.

با این ایده‌های رایگان و ارزان وب سایت خود را به بهترین نحو ممکن تبلیغ کنید و از افزایش بازدید سایت خود لذت ببرید. از جمله راهکارهای رایجی که وبمستران برای بهبود سرعت سایت به سراغ آن‌ها می روند، شامل تکنیک بارگذاری تنبل Lazy load، کش‌کردن صفحات و فشرده‌سازی کدها (minify) می‌شود. علاوه بر این روش‌های متداول، افزونه‌های وردپرسی مختلفی هستند که برای افزایش سرعت سایت می‌توان آن‌ها را روی وردپرس سایت نصب کرد. هزینه افزایش رتبه گوگل اهمیت بسیاری به میزان رقابت در کلمات کلیدی مورد نظر شما دارد و در کل با توجه به افزایش قیمت دلار از تبلیغات گوگل بسیار به صرفه تر می باشد. از عوامل موثر در هزینه ی سئو می توان به میزان رقابت در کلمات کلیدی و محبوبت برند شما اشاره کرد.

هرچه تعداد سایت‌هایی که به سایت شما لینک دارند، بیشتر باشد، و نیز هرچه رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد، موتورهای جستجو سایت شما را مهم‌تر فرض ‌می‌کنند. یکی دیگر از عوامل مهم، در اینکه چگونه سئو سایت را بالا ببریم، بهبود تجربه کاربری است. سایتی که طراحی کاربرپسندی دارد و به راحتی قابل استفاده است، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می‌کند و این باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو می‌شود. سایت‌های سریع‌تر رتبه بهتری در موتورهای جستجو دارند و تجربه کاربری بهتری را نیز ارائه می‌دهند. برای افزایش سرعت سایت می‌توانید از ابزارهایی مانند GTmetrix یا Google PageSpeed Insights یا از افزونه‌های Lite Speed Cache و Wp Super Cache استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از خدمات کارشناسان سئو استفاده کنید تا بهبود رتبه سایت خود را به صورت حرفه‌ای و موثر انجام دهید.

با استفاده از Google Search Console، می‌توانید سایت خود را بهینه کنید و به گوگل کمک کنید تا صفحات شما را به درستی ایندکس کند. در مراحل نهایی، باید به نظارت بر راه اندازی سایت و تعیین شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) برای بازاریابی و سئو توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید نتایج را به خوبی ارزیابی کنید. شما می توانید از ابزار طراحی مورد علاقه تان برای ایجاد نقشه سایت استفاده کنید. Draw.io مجموعه ای مفید از قالب ها، از جمله نقشه های مختلف دارد که می توانید برای نقشه کشی سایت استفاده کنید (که همه آن ها در Google Docs ذخیره می شوند). کارشناس نرم‌افزار، طراح وب سایت و کارشناس فنی وب هاستینگ، مسلط به زبان انگلیسی و علاقه‌مند به موضوعات IT و تکنولوژی.

اما نیاز است که در اینجا به صورت دقیق تری آن را مورد بحث قرار دهیم. بروزرسانی دائم وب سایت کاریست که به صرف زمان زیادی نیاز داشته و باعث افزایش اعتبار آن می گردد. همچنین افزودن محتوای جدید به وب سایت موجب افزایش بازدید کاربران و بازگشت مجدد آنها نیز می شود. به صورت خلاصه یو آر ال ها می بایست ثابت، کوتاه و دارای ساختاری مانند بردکرامب باشند تا هدایت کاربران آسانتر شود. اما در سطح صفحه، آنها می بایست توصیف کننده محتوای آن صفحه نیز باشند.

گوگل قادر به مشاهده این اطلاعات خواهد بود و از آنها برای درک بهتر مطالب استفاده می کند. در صورتی که تازه شروع به کار کرده اید پیشنهاد می کنیم که حتما از گواهینامه امنیتی در وبسایت خود بهره بگیرید. به عنوان یک قاعد کلی در ذهن داشته باشید که فرمت های JPG، PNG و GIF در نوع خود جز بهترین انتخاب ها هستند. علاوه بر این می بایست حجم این عکس ها را تا آنجا که ممکن است کاهش دهید تا سرعت بارگذاری صفحات افزایش یابد. این اقدام با توجه به خواسته و اهداف شما از وبسایت می تواند شامل حال شما نگردد. به طور معمول پایشگرهای جستجو به خزیدن در سایت پرداخته و هر صفحه ای از آن را ایندکس می کنند.

برای اینکه سایتت همیشه بهینه باشه، باید به‌طور مرتب لینک‌های داخلی و خارجی سایتت رو بررسی و لینک‌های شکسته رو اصلاح کنی. این پلاگین‌ها کارتو برای بهینه‌سازی سایتت برای موتورهای جستجو خیلی راحت می‌کنن. ویژگی‌های هر پلاگین متفاوته، ولی معمولاً بهت کمک می‌کنن کارای فنی مثل پیاده‌سازی robots.txt و نقشه‌های XML رو انجام بدی. با استفاده از این ابزار شما می‌توانید این به صورت کاملاً رایگان به افزایش رتبه سایت کمک کنید و بررسی آنها را به صورت گروهی نمایش دهید. با تحلیل بک‌لینک‌های سایت خود و رقبا، می‌توانید استراتژی‌های لینک‌سازی بهتری اتخاذ کرده و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید. نوشتن محتوای مفید برای مخاطب به بهینه سازی سئو سایت شما کمک خواهد کرد.

به همین خاطر سایت هایی که از اسکیما استفاده می کنند، رتبه بهتری در نتایج جستجو بدست می آورند. اسکیما انواع مختلفی دارد که یکی از رایج ترین آنها اسکیما  Review/Rating است که به صورت 5 ستاره برای سایت در نتایج جستجو نمایش داده می شود. همچنین اسکیماهای گوناگون دیگری همچون اسکیما ویدیو، اسکیما FAQ و ... اگر می خواهید در سایت خود از اسکیما استفاده کنید مطالعه مقاله "اسکیما چیست؟ | نحوه استفاده از schema در وردپرس" به شما در این زمینه کمک می کند. یکی از راه های افزایش سئو سایت، ثبت نقشه سایت در سرچ کنسول گوگل است. در واقع سایت مپ به گوگل اطلاع می دهد کدام صفحات سایت مهم هستند بنابراین آن ها را راحت تر پیدا می کند.

برای مثال در یک سایت فروشگاهی، سبد خرید و پروفایل کاربری قسمتهای پربازدید توسط کاربران هستند. سایت خود را به گونه ای طراحی کنید تا کاربران برای رسیدن به این قسمت ها مسیر کمتری پیش رو داشته باشند. مهم ترین صفحه هر سایت، صفحه اصلی آن است؛ شما می توانید از طریق صفحه اصلی به دیگر صفحات مهم سایت خود لینک بدهید. لینک سازی داخلی و یکنواخت این امکان را فراهم می کند تا موتور جستجو را کنترل کنید. استفاده از یک ساختار منطقی و یکنواخت برای لینک ها این امکان را فراهم می کند تا موتورهای جستجو سایت شما را به صورت سیستمی بررسی کرده و آن را ایندکس کنند.

اگه چندین تگ H1 توی یه صفحه داشته باشی، موتورهای جستجو دچار سردرگمی می‌شن و نمی‌تونن موضوع اصلی صفحه رو به‌درستی بفهمن. استفاده از خط تیره برای جدا کردن کلمات به موتورهای جستجو کمک می‌کنه که کلمات رو به درستی تشخیص بدن. همچنین، از استفاده از کاراکترهای خاص یا اعداد بی‌معنی توی URL خودداری کن. بعد از اینکه خطاها رو شناسایی کردی، می‌تونی اونا رو رفع کنی؛ مثلاً اگه لینکی خراب شده، درستش کنی یا اگه صفحه‌ای به‌اشتباه بلاک شده، دوباره قابل‌ دسترسیش کنی. گوگل وقتی سایتتو می‌خزه (crawl می‌کنه)، ممکنه با یه سری خطاها مواجه بشه که نمی‌تونه به همه صفحات دسترسی پیدا کنه. این خطاها، که بهشون Crawl Errors گفته می‌شه، اگه رفع نشن، می‌تونن روی رتبه سایتت اثر منفی بذارن.

در این مطلب 0 تا 100 نحوه بالا بردن سئو سایت را به شما آموزش دادیم. باید به این نکته توجه کنید که تمامی این تکنیک ها در کنار یکدیگر می توانند به بهبود سئو سایت شما کمک کنند. اگر می خواهید در زمان سریعتری به رتبه دلخواه خود برسید، حتما از یک مشاور سئو کمک بگیرید. هزینه افزایش رتبه سایت به وضعیت سایت شما بستگی دارد؛ اما شما می توانید قیمت خدمات افزایش سئو سایت را در این مطلب مشاهده کنید. در حالت دوم ممکن است این خطا فقط برای سایت شما رخ داده باشد، در این شرایط بخشی از سایت شما دارای مشکل است.

دقت داشت باشید که زیاده روی در این کار ممکن است از نظر گوگل، غیر طبیعی به  نظر برسد. صفحات مختلف یک وب سایت برای درج بک لینک از نظر اعتبار با یکدیگر یکسان نیستند. به عنوان مثال قید شدن لینک سایت شما در وبلاگ سایر سایت ها می تواند گزینه خوبی برای لینک سازی باشد. همچنین درج لینک سایتتان در صفحه ای که به برند شما اختصاص داده شد نیز نتایج خوبی در بر خواهد داشت. البته افزایش تعداد پست ها در یک وب سایت از دید سئو شاید اهمیتی نداشته باشد، اما از دید کسب ترافیک بی تاثیر نخواهد بود.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/