ترفند های اینستاگرام مارکتینگ به زبان ساده

شما می توانید با انتخاب مناسب روش های دیجیتال مارکتینگ مناسب کسب و کار خود، در راه پیشرفت و رشد سازمان تان قدم بردارید. به کمک این روش می توانید موضوعات پر طرفدار مخاطب خود را مشخص نمایید. اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب و فعال امروزه مورد توجه کسب و کارهای بسیاری قرار گرفته و فعالیت در آن از نظر زمانی و اقتصادی بسیار به صرفه است. پس، تبلیغات ویدئویی به عنوان یکی از مهم ترین ابزار­های دیجیتال مارکتینگ بدل شده است، که تاثیر آن روی مخاطب را نمی توان نادیده گرفت. توجه به موتورهای جستجو و بهینه سازی آنها یکی از نکات مهم در موفقیت کسب و کار دیجیتال است.

یک شرکت حرفهای باید مشاوره خوبی در زمینه بازاریابی موتورهای جستجو به شما ارائه دهد. سئو فرآیندی است که میزان بازدید سایت به صورت رایگان و ارگانیک از طریق موتورهای جستجو افزایش می یابد. هر کاربر بر اساس کلمه کلیدی سرچ شده، موقعیت مکانی و تاریخچه جستجو نتایجی را مشاهده می کند. در این روش بر اساس کلمه کلیدی معین، تبلیغات مورد نظر بازاریاب نیز نمایش داده می شود که به ازای هر کلیک مخاطب از مجموع هزینه پرداخت شده توسط سازمان نزد موتور جستجو کسر می شود.

تغییر الگوریتم های موتور جستجو برای آن است که نتایج پیشنهادی گوگل هر چه بیشتر و بهتر با نیاز کاربر هماهنگ باشد. استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز می تواند در موفقیت کسب و کارها نقش بسزایی داشته باشد. اکسپلور اینستاگرام که گاهی به اصطلاح سئو اینستاگرام خوانده می شود به معنی استفاده از ترفند هایی برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است که از جمله ابزار های آن افزایش فالوور است.

بدین ترتیب بازدید سایت ترافیک بیشتری برای وب سایت ایجاد می کند و رونق کسب و کار را به دنبال خواهد داشت. بدین ترتیب اگر تاکنون اقدامی برای شروع فعالیت دیجیتال کسب و کار انجام نداده اید فرصت زیادی را از دست دادید. که بدین ترتیب می توان ادعا کرد بازدید کنندگان و مشتریان بالفعل کسب و کار افزایش می یابد. در دنیای امروز ارتباط انسان و وسایل الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است. در واقع این مدل به هدف ایجاد شیوه ای منسجم تر و ساختارمند برای فعالیت در دنیای دیجیتال ایجاد شد زیرا طبق تحقیقات صورت گرفته بسیاری از شرکت ها استراتژی بازاریابی دیجیتال خوبی ندارند و در تعیین مسیر و ابزار درست، اشتباه میکنند.

طبیعتا دنیای دیجیتال محدود به وب نیست؛ ولی وب بخش عمده ای از آن را در اختیار دارد. از آزمون A/B استفاده کنید: این ازمون یک تست ساده و اثر بخش است که شما دو صفحه با محصول مشابه طراحی کنید و نرخ تبدیل آن ها را در مدت زمان مشخص و بر اساس تعداد بازدید برابر مقایسه کنید. همانطور که از نام این دو عبارت مشخص است بازاریابی و تبلیغات دو مفهوم متفاوت هستند که این اصطلاح به استفاده از بازاریابی یا تبلیغات در بستر اینترنتی و فضای دیجیتال اطلاق می شود.

اما شناخت دقیق و کامل این فضا برای بهره گیری صحیح از شبکه های اجتماعی اهمیت بسیاری دارد. به همین علت اهمیت توجه به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در توسعه کسب و کارها ضروری به نظر می رسد. ضریب نفوذ اینترنت در کل دنیا ۵۷ درصد و در آمریکای شمالی و اروپای شمالی این عدد به ۹۵ درصد می رسد. مثلا زمانی که اسم گوشی موبایل می آید نام سامسونگ یا شیائومی هم همزمان با نوع محصول به ذهن می رسد. تحقیقات نشان می دهد زمان روزانه ای که یک کاربر عادی صرف رسانه های آنلاین می کند بسیار بیشتر از زمانی است که مشغول استفاده از رسانه های آفلاین است.

افراد چقدر از زمان روزانه خود را برای تماشای تلویزیون یا مطالعه روزنامه صرف می کنند؟ در فروشگاه فیزیکی تنها به مشتریانی دسترسی دارید که از مسیر فروشگاه شما عبور می کنند. امروزه شبکه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی کسب و کارها ایفا می کنند و ضرورت استفاده از آنها بر کسی پوشیده نیست. ضرورت استفاده از اینترنت از هیچ کس پوشیده نیست.

تاثیر فوق العاده بازاریابی اینترنتی بر موفقیت کسب و کارهای اآنلاین بر کسی پوشیده نیست. به یاد داشته باشید بسیاری از روش های بازاریابی اینترنتی بر پایه طراحی وب سایت هستند. آیا بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ باهم تفاوت دارند؟ سرویسهای پخش موسیقی و پادکستها جایگزین رادیو شدهاند و کاربران بسیار زیادی دارند. با استفاده از کمپین تبلیغاتی میتوانید نام برند را خود را افراد زیادی در اینستاگرام معرفی کنید. این هدفی عالی برای دستیابی است، چرا که مخاطبان برند شما به احتمال زیادی از کاربران اینستاگرام هستند.