اخبار لحظهای و مهم ارزهای دیجیتال

به بازاریابی در اینستاگرام، اینستاگرام مارکتینگ گفته میشود. ایجاد محتوای تازه و مرتبط بطور منظم و مداوم کار سختی است و با ظهور الگوریتم جدید اینستاگرام، اهمیت نگهداری ارتباط با مخاطب و فرکانس ارسال محتوا چندین برابر شده است. این ابزار نه تنها به شما می گوید که کدام پست تعامل بهتری با مخاطب برقرار کرده است بلکه به شما چرایی آن را نیز می گوید. این کار به شما این امکان را می دهد تا نه تنها مخاطب خود را درگیر کنید بلکه یک جریان منظم از مطالب را برای ارسال فراهم می کند.

از تصاویر با کیفیت بالا برای ایجاد پست های جذاب بصری استفاده کنید. شما با استفاده از این ابزارها می توانید با بهینه کردن فعالیت های خود در اینستاگرام؛ به بالاترین عملکرد خود برسید و استراتژی های بازاریابی اینستاگرام را بهبود ببخشید. حتی اگر یک بلاگ ساده را در وبسایت دارید برای بهینه سازی موتورهای جستجو(SEO) امنیت وبسایت را افزایش بدهید. راههای زیادی برای بهینه کردن سرعت وجود دارد. با توجه به میزان رقابتی که برای کیوورد مذکور وجود دارد، این مبلغ می تواند به صورت منطقی مقبول باشد یا به شدت گران قیمت، به همین دلیل است که تمرکز کردن بر روی افزایش دسترسی ارگانیک همیشه باید برای شما مهم باشد.

اگر با مطالعه همین قسمت از مطلب این مسئله در ذهنتان پدید آمده است که چگونه در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنید یا حتی چگونه به این فضا وارد شوید، پیشنهاد می کنیم حتما در یک دوره جامع دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید. این دادهها همچنین نشان میدهد که تعداد تراکنشها نیز با افزایش تعداد دارندگان، در نزدیکی بالاترین حد خود باقی مانده است که نشاندهنده افزایش تقاضا در بازار است. با توجه به تحقیقات بازار و مطالعاتی که انجام داده ایم شرکت آسان سپهر دانش یاور اولین و تنها شرکتی است که مفهوم برند پیج پریمیوم را در پلتفرم خود ارائه داده است.

در ظاهر این دو مفهوم شبیه هم هستند : هر دو در محیط آنلاین رخ می­ دهند و بر روی ایجاد محتوای دیجیتالی برای استفاده مردم تمرکز دارند. برای این منظور نکات زیر را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ، برند ساعت هوشمند ، Garmin ، از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کند و آن را در پیج اینستاگرام Garmin Outdoor ارسال می کند. در این فضا استفاده کنید. افیلیت مارکتینگ به این معناست که شما محصول یا خدماتی را در سایت یا شبکه های اجتماعی خود معرفی می کنید و این معرفی منجر به خرید محصول می شود.

با ایجاد نظرسنجی، مسابقه، کارت های هدیه، تماس های تلفنی و پرسش و پاسخ این پیام را به مخاطبانتان منتقل میکنید که صدای آنها را میشنوید، به آنها علاقهمند هستید، به نظرات و نگرانی های آنها توجه دارید و برای آن ها احترام و ارزش قائل هستید با این کار حس دلگرمی و اعتماد را به مشتری القا کرده و مشارکت روز افزون دنبال کنندگان را به دست خواهید آورد. به شخصیت برند خود فکر کنید، ارزش برند را تعیین کنید و ببینیدکه مشتریان و کارکنان شما چگونه در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند.

استوریها فقط 24 ساعت طول میکشند مگر اینکه سازنده آنها را در موارد برجسته ذخیره کند. اگر کسبوکار شما به صورتی است که میتوانید طراحی محصول انجام داده و یا خدماتتان به صورتی است که میتوانید نتایج آن را در اینستاگرام نمایش دهید، اینستاگرام بهترین فضا برای کسبوکار و نمایش محتوای شماست.

تا چند سال پیش استفاده از شبکه­های اجتماعی برای بازاریابی یک روش هوشمندانه به حساب می­آمد اما با گذشت زمان و رواج دیجیتال مارکتینگ در ایران، این امر به یک بخش جدایی ناپذیر از صنعت بازاریابی تبدیل شده است. همه ما میدانیم که دانستن نکات بازاریابی دیجیتال به امری مهم در پیشرفت کسب و کارها تبدیل شده است. خریداران در چند لحظه به کلیه اطلاعات دسترسی پیدا خواهند کرد و در زمان آن ها صرفه جویی خواهد شد زیرا آن ها مجبور نیستند به جستجوی آن بروند. وبلاگ ها ، فیلم ها ، پست های شبکه های اجتماعی ، کتاب های الکترونیکی ، بروشور ، اینفوگرافیک و …

با استفاده از تحلیل های insight خود اینستاگرام و یا ابزارها و سایتهای تحلیلی موجود میتوانید عملکرد کمپین های بازاریابی اینستاگرام خود را اندازه گیری کنید. بعد از اینکه راهکارهای بازاریابی خود را عملی کردید و یا کمپین های خود را اجرا کردید، زمان آن رسیده است که عملکرد خود را ارزیابی کنید.

کیفیت تصویر بالا را برای همه پست های تصویری و ویدیویی خود حفظ کنید. همچنین به دلیل تفاوت این شبکه اجتماعی از پلتفرمهای دیگر باید از استراتژی بازاریابی متمایزی در این فضا استفاده کنید. پس از خرید بیتکوین در صورتی که قصد دارید یک ارز دیگر (آلتکوین) را خریداری کنید باید ابتدا ببینید این ارز در کدام صرافی معامله میشود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پاسخ به پرسشها حتی شامل سوالات مربوط به کسب و کارهایشان هم میشود! شما همچنین میتوانید از فراخوان به عملهای جذاب استفاده کنید تا استوریها را حتی بیش از پیش برجسته کنید. شما نیز محتوای تولید شده توسط کاربر را در پیج رسمی برندتان منتشر کنید و او را منشن کنید.

از مخاطبان خود بخواهید که برند شما را منشن کنند یا از هشتگ شما استفاده کنند تا فرصتی برای نمایش در فید اینستاگرام برای شما فراهم شود. از کاربران بخواهید تا در زمان استفاده از محصولات شما؛ فیلم تهیه کنند و آن را در پیج خود منتشر کنند. بازاریابی دیجیتال یعنی شناخت بازار با استفاده از ابزارهای دیجیتال و حل مشکل به کمک دیجیتال مارکتینگ در حالی که تبلیغات دیجیتال منظور آن است که با استفاده از ابزارهای دیجیتال برای پرزنت و فروش محصول اقدام نماییم. این شبکه اجتماعی پرطرفدار به برندها و کسبوکارهای مختلف کمک میکند تا با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کرده، آگاهی از برند و میزان فروش را افزایش دهند.