آموزش جامع بازاریابی دیجیتال

ارزهای دیجیتال قابل معامله در فینیکس در حال افزایش است در حال حاضر ما از یازده ارز رمزپایه در بازار خود پشتیبانی میکنیم که در آینده افزایش خواهند یافت و در حال حاضر امکان خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید تتر و سایر رمز ارزهای محبوب در فینیکس میسر است.

استفاده از بیت کوین یا خریدوفروش آن در حال حاضر در چندین کشور ممنوع اعلام شده است، اما با این حال این ارز دیجیتال به گسترش و شکوفایی خود ادامه میدهد. فینیکس اولین صرافی آنلاین ایران است که به کاربران خود کارمزد صفر و کارمزد منفی ارائه میکند؛ به این معنی که معاملههای با حجم بالا شامل کارمزد نمیشوند و معاملههای با حجم بالا کارمزد دریافت میکنند. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) اصطلاحی گسترده است و شامل هر نوع بازاریابی دیجیتال میشود که در آن شما برای هر کاربری که روی یک تبلیغ کلیک میکند، هزینه پرداخت میکنید.

دیجیتال مارکتینگ درباره محتوا ( بازاریابی درونگرا ) است که شامل متن ، تصویر ، ویدیو و صدا است. مدارک و اطلاعاتی که کاربران در این مرحله به فینیکس ارائه میکنند با بالاترین پرتکلهای امنیتی نگهداری میشوند. ما وظیفهی خود میدانیم که از این مدارک و اطلاعات کاملا حفاظت کنیم و امنیت آنها را تضمین میکنیم. بازار ریالی برای کاربرانی که میخواهند معاملههای سریع انجام دهند یا تمایلی به تبدیل سرمایهی خود ندارند مناسب است. انجام معامله در فینیکس نیازمند پرداخت کارمزد است.

هدف از معرفی بازاریابی درونگرا در این قسمت این است که شاید بسیاری از افراد بازاریابی درونگرا را با بازاریابی دیجیتالی که در ادامه به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت یکسان بدانند. این مراحل باعث میشود کاربران بتوانند با امنیت کافی با کاربرانی که آنها را نمیشناسند معامله کنند چرا که فینیکس تمام کاربران خود را میشناسد و از صحت رفتار آنها اطمینان کامل دارد. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال این روزها در ایران بسیار رونق یافته و تأثیر شگفت انگیز آن بر افزایش فروش کسب و کارها باعث شده که روزانه افراد زیادی به فعالیت در این حوزه کاری مشغول شوند.

این موضوع واقعا شگفت انگیز است. این کارمزدها براساس جدول ارائه شده در صفحهی کارمزد معاملات ارزهای دیجیتال قابل مشاهده است. در نهایت این کانال ارتباطی فرصتهای تبدیل بازدیدکننده وب سایت به سرنخهای قابل استفاده توسط تیم فروش رو افزایش میده. فروش آنلاین موفق زمانی ایجاد می شود که شرکت ها بتوانند کانال های مناسبی برای دستیابی به محصولات خود به مشتریان ارائه دهند. خریدهای بیشتر و بیشتر از طریق وب انجام می شود و کانال های تلفن همراه و اجتماعی در حال تغییر رفتار مشتری و همچنین تغییر الگوی خرید هستند.

همچنین با استفاده از سیستم وامدهی مالکان میتوانند زمین خود را اجاره دهند و در سود آن سهیم شوند. فروشگاه موبوتل با چندین سال تجربه در فروش محصولات دیجیتال، موبایل و لوازم جانبی ، بنا دارد عمده فروشی محصولات دیجیتال به همکاران را نیز به فعالیت های خود اضافه کند. منابع زیادی برای پیدا کردن این اطلاعات وجود دارد. بسیاری از شرکتهای کانادایی بقای کسب و کار خود را در توسعه فعالیت خود در حوزه فضای مجازی میدانند؛ بنابراین وجود یک بخش فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ در مجموعه با یک تیم متخصص و ایجاد آن را ضروری میدانند. با توجه به نفوذ روزافزون شبکه های اجتماعی در زندگی جوانان، میانسالان و حتی افراد مسن، ایجاد صفحات اختصاصی ویژه محصول یا بیزینس در این شبکه ها می تواند به تبلیغ و جذب مخاطب از این طریق که به بخش جدایی ناپذیر از دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است، پرداخت.

از این رو، تبلیغ و بازاریابی از طریق تبلیغات تلویزیونی به راحتی هدف خود را به دست می­آورد. بدلیل شرایط انحصاری موبوتل به عنوان یک وارد کننده محصولات دیجیتال، این فرصت خوبی برای همکاران است تا محصولات با کیفیت خارجی در زمینه موبایل و لوازم جانبی را به بهترین قیمت تهیه کنند و در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهند. فینیکس ابزارهایی همچون ماشین حساب ارز دیجیتال در اختیار کاربران خود قرار میدهد تا بتوانند فعالیت علمی و دقیقی در بازار رمز ارزها داشته باشند. بنابراین نیاز است شرکت ها بتوانند جایگاه خود را در دنیای بازاریابی و فروش دیجیتال پیدا کنند.